DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 the making of Alexander xD

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitimevr okt 15, 2010 6:50 pm

Hai. Ik heb een OC gemaakt, 'official Character'. Hij heet Alexander.. en.. en.. Hij is cool. ik show ff hoe hij is ontstaan ;D

Ik post btw ook nog de verdere overtrekzooi en inkleuring van Alexander, + een character sheet. misschien laat ik hem wel meedoen..

Ik verveelde me. Heel erg. gewoon echt, heel erg. dus, ik ging thuis, aan de tafel, een dinges tekenen... gewoon, een schets. want ik verveelde me zo erg, en mocht niet op de pc, dat ik uit verveling op een blaadje ging kliederen. En dit kwam eruit. (Die naam had ik er nog later bij geschreven. toen ik een naam had verzonnen) (Let niet op de banaal)

Spoiler:

Ik had toen nog geen idee dat het een OC zou worden. toen ging ik maar een schetsachtige mangatekening van hem maken onder wiskunde, en dat zag er zo uit.[ik wou hem eerst met een bril tekenen...] En met een mislukte Chibi.

Spoiler:

Ik dacht: dat kan beter! Dus ik ging achter de pc zitten, en nam 80 minuten tijd (een lesuur) weg van mijn leertijd, om een remake te maken. En tsja, toen kwam alexander, in een mooie mangastijl.
Ook ChibiAlex werd geboren :3
(Ik heb dus licht mijn schets overgettrokken: Ik ga hem nog beter overtrekken met fineliner en dan inkleuren.)

Spoiler:

JAJAJAJAJAJAJAJAJA

Spoiler:


Laatst aangepast door Jenni~ op zo okt 17, 2010 12:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
CatBread

CatBread


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 20-08-10
Woonplaats : In de hemel, Ja ik ben jesus

the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitimeza okt 16, 2010 8:28 pm

Ik vind hem heel leuk ^^
Vooral die ene lok xD
Maareeh .. Zou je het erg vinden als ik hem gebruik op een tekening samen met mijn OC?
Spoiler:


Laatst aangepast door Tyler op zo okt 17, 2010 1:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitimezo okt 17, 2010 12:57 pm

Ik zie die spoiler niet :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
CatBread

CatBread


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 20-08-10
Woonplaats : In de hemel, Ja ik ben jesus

the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitimezo okt 17, 2010 1:39 pm

Gefixd xD
Maareh stel jezelf niets voor het is maar een snelle schets van Nadeshiko die rap-rap ingekleurd is ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitimezo okt 17, 2010 7:59 pm

Ooh, ik vind het best hoor ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





the making of Alexander xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: the making of Alexander xD   the making of Alexander xD Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the making of Alexander xD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alexander Durett

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Blabla enzo :: Art and stuff-
Ga naar: