DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A perfect night..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

A perfect night.. Empty
BerichtOnderwerp: A perfect night..   A perfect night.. Icon_minitimedi sep 14, 2010 6:07 pm

Het was rustig en verlaten in de straten. Logisch; het was tegen nacht aan. Toch waren er nog wel wat mensen aanwezig. Jongere die na het uitgaan, op weg waren naar huis, bijvoorbeeld. Of mensen die het fijn vonden om gewoon eventjes een stukje te lopen. Of een sluwe moordenaar die het 'juiste moment' afwachtte. Zoals Gogo. Gogo had zich verscholen in de schaduwen van een van de vele zijstraatjes die de winkelstraat kende. Ze tuurde vanonder haar wilderige, donker bruine haar naar verscheidene mensen die wat sjokend voorbij liepen. Gogo was haast niet te zien en dat was maar goed ook. Want ze werd gezocht. Een beruchtte moordenaar als zij moest zeker met één oog open slapen, want ze had vele vijanden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A perfect night.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A perfect night..   A perfect night.. Icon_minitimedi sep 14, 2010 6:14 pm

Senna liep ineengedoken over de straat. ze was zojuist de school uit gepest, geblindoekt en geboeit was ze met een prop in haar mond midden op straat neer gezet. ze huilde, al haar makeup was uitgelopen. Akio had haar moeten oppiken van de autoweg, en had haar geholpen. daar was ze hem erg dankbaar voor, ze mocht hem wel. maar Akio bleek niet zo brolijk, hij was pissig op de kinderen die Senna op de autoweg hadden gezet. hij was daarna ook meteen weer het schoolplein opgelopen om die balharen een goed te straffen. Ze ging op een bankje zitten en een trillerige zucht ontsnapte uit haar mond. "Ik haat ze.. ik haat ze, ik haat mezelf, waarom ben ik hier nog?" Fluisterde ze en keek omhoog naar de lucht. sterren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
FFrancis ~
Special member
Special member
FFrancis ~


Aantal berichten : 2482
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : in de kast op de trap van je zolder...

A perfect night.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A perfect night..   A perfect night.. Icon_minitimewo sep 15, 2010 9:59 am

[xd mag senna dood?]

Gogo tuurde om het hoekje en zag een meisje in elkaar gedoken te zitten huilen. Gogo greens even. Bingo.. dacht ze. Het kon dr niets schelen of de politie haar zocht, ze moest en zou moorden. Daar was ze tenslotte voor gemaakt..

[qqqqqqqqqqqqqqq kut/korte post, weet ik maaar ik moet zo naar school xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horroruniversity.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





A perfect night.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A perfect night..   A perfect night.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A perfect night..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All night long •

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: De winkelstraat-
Ga naar: