DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bijles :')

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:56 pm

Akio keek even naast zich naar Eve en greens. ''Ik ben benieuwd wat Julia van plan is,'' zei hij met een grijns. Julia was de vrouw die hij net aan de telefoon had en daarbij ook de eigenaar van het gebouw waar hij een apartement had. Ze was een soort huisbaas. Julia was zo'n vrouw die altijd wel iets geks had georganiseerd vooral in het weekend. Eenmaal buiten haalde Akio zijn sleutels uit zijn zak en drukte hij op een knopje op de sleutel. 2 lampjes gingen knipperen van een auto. Eenmaal bij de auto aangekomen deed hij de deur openen voor Eve, ''Na, u.''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:59 pm

Eve glimlachtte, ze stapte rustig in, in de auto van Akio. ze ging zitten en deed haar autoriem om. Eve was nog nooit bij Akio thuis geweest, en ze was benieuwd hoe het er van de binnenkant uitzag..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:22 pm

Akio deed de deur dicht en stapte aan de andere kant in. Met een brede grijns starte hij de auto. Hij keek met een brede glimlach naar Eve. Je kon gewoon zien dat hij gelukkig was. Hij starten de auto en drukte nog een tedere wangkus op haar wang voordat hij het gaspendal in drukte. Ze moesten wel eventjes rijden want het was niet bepaald om de hoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 7:50 pm

Eve glimlachtte net zo breed en bloosde heel lichtjes toen Akio een kus op haar wang drukte. Eve glimlachtte even naar Akio. Ze wenste dat ze nu al klaar was met school, dan hoefde ze niet meer te wachten.. dan kon ze gewoon gaan trouwen, en zich nergens meer zorgen om maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:09 pm

Ongeveer een kwartier later reden ze een straat in. Hier stonden echt kleine huisjes. Grote villa's naast elkaar. Ja Akio had het goed voor elkaar hier. Hij stopte bij een grote flat en parkeerde zijn auto. Hij haalde zijn sleutels uit het slot en stapte uit om, om te lopen en Eve uit te laten stappen. Met een brede glimlacht stak hij zijn hand uit. ''Welcome in my paradise'' zei hij bekakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:13 pm

"Oh.. my.. god." Zei Eve toen ze uitstapte. Er waren zo veel mooie grote huizen.. woonde ze hier maar, dacht Eve. "Wauw. je woont hier lux" Zei ze met ene glimlach en keek naar het grote bijna 'gebouw' waar ze voor waren gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:08 pm

Akio grinnikte kort. ''Ik woon hier inderdaad luxe, maar toch tussen al deze kakkers zitten er ook normale rijken mensen, zoals ik'' zei hij met een brede grijns. ''Zullen we maar binnen gaan kijken of blijven we buiten staan om naar de gebouwen te kijken hier'' zei hij met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 7:44 pm

"Neenee.. we gaan wel naar binnen" Zei Eve met een biggie smile. ze liep verder, en wat ze binnen zag was amazing. Een grote huiskamer, waar echt twee olifanten in pasten ofzo. "En wauw, jij woont hier?" Vroeg ze maar voor de zekerheid.

((Heb je al mijn nieuwe msn?))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:05 pm

Akio grinnikte, ''Uhmm nee dit is de Lobby'' zei hij met een grijns. Hij pakte haar hand vast en trok haar mee naar de lift. Hij drukte op het knopje van de 4de verdieping. Toen de deuren open ging kwam je metteen voor de deur te staan, Akio maakte de deur openen. Een grote huiskamer met 3 grote rode banken een salon tafel en een plasma tv stonden in de kamer, plus een grote eettafel voor 8/10 personen met 10 stoelen. Op de salon tafel en eettafel stonden kaarsjes. Alles was donker alleen de kaarsen branden. Hier en daar lagen rozenblaadjes. ''Welcome home'' zei hij tegen eve met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:11 pm

"OH MY GOD" Eve keek haar ogen uit. "Hier zou ik wel kunnen wonen.." Zei ze met een glimlach. (Lol, praxis reclame..) Ze keek om zich heen, ook al was er nog niet echt heel veel te zien aangezien het donker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:16 pm

Akio greens breed. ''Zoals u wenst'' zei hij met een charmante glimlach. Hij maakte een buiging alsof hij een butler was. Maar toen hij weer ophoog kwam tilde hij Eve op in een buidshouding. ''Alvast wat oefenen'' zei hij met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:19 pm

Eve giechelde wat en sloeg haar armen om zijn nek terwijl ze was opgetild. Ze greens. "Neemt u, Akio.. Eve morgan ten huwelijk?" Zei ze plechtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:24 pm

Akio greens, ''Ja ik wil'' zei hij netjes. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar. ''Oeps ik vergeet te vragen of jij mij wel wil, maar eigelijk heb je geen keuze'' zei hij met een brede grijns en twinkel ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:34 pm

"En wat nou als ik dat niet wil?" Graote eve. Ze keek Akio met verliefde ogen aan. Ja, Eve was helemaal gek van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 8:38 pm

Akio greens breed en liep richting de bank waar hij haar neer liet vallen. De bank was erg zacht dus ze veerde een beetje omhoog. ''Uhmm ja wat ga ik dan doen'' ''Even kijken, Je stalken, je kietelen en je zoenen net zolang totdat jij mij wel wil'' zei hij met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:54 pm

"Nou kom maar op dan" Zei Eve met een uitdagende grijns. Ze trok een been naar zich toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:01 pm

Akio greens en hing boven Eve hangen. Hij drukte zijn lippen op die van haar terwijl zijn hand haar nek en haren streelde. Je zou nooit maar durven denken dat Akio zo liefdevol kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:11 pm

Eve glimlachtte liefjes en sloeg haar armen om Akio's zij. "Oke ik wil.." Fluisterde ze en kuste hem tder terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:22 pm

Akio greens breed, ''Dat dacht ik al'' zei hij toen hij zijn lippen even weer van de hare af haalde. ''Ik hou van je Eve... Je bent de eerste waarbij ik me zelf kan zijn'' zei hij liefjes en kuste haar teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:31 pm

Eve glimlachtte. Die woorden waren zo lief. Akio was ook gewoon heel lief.. Ze was gewoon wanhopig.. Wanhopig verliefd. "Ik hou ook van jou, je maakt me altijd zo verlegen.. en jij beoordeelt me niet om mijn uiterlijk.." Zei Eve en glimlachtte liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:42 pm

Akio glimlachtte, ''Waarom zou ik zo'n mooi, lief en grappig meisje beoordelen, je bent perfect zoals je bent, ik heb ergere mensen gezien, kijk maar naar Haku'' zei hij met een grijns. Hij drukte een kus op haar voorhoofd. ''maar je bent wel een ramp in wiskunde'' zei hij met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:44 pm

Eve bolde haar wangetjes. "Ja vind je het gek als er een leraar me heel de tijd zit af te lijden.. ik noem geen namen hoor, Akio" Zei ze droogjes. (LOL MENEER GROEFF XDXD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:57 pm

Akio greens. ''IK kan er niets aan doen dat ik zo knap ben'' zei hij met een charmante grijns. ''Maar goed dan neem je toch een andere wiskunde leraar, ow ja en volgend jaar kun je ook nog les krijgen van Haku, hij geeft dan scheikunde. Gezellig he'' zei hij grijnzend. Hij hield er van om Eve gewoon te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 11:04 pm

"IK heb veel liever jou als Wiskunde Leraar.. En god nee, alstjeblieft doe me dat niet aan.." Zei ze, nog steeds vond ze het vreemd om Akio aan te spreken met 'jou'. Ze trok Akio dichterbij en pakte hem volop op zijn bek xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 03, 2010 11:13 pm

Akio greens. ''Mischien doe ik dat wel'' zei hij gemeen. Hij kuste haar maar de kus werd al snel een zoen. Hij legde één van zijn handen op haar heup terwijl de andere in haar haren zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bijles :') - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles :')   Bijles :') - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijles :')
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: Café het Glaasje-
Ga naar: