DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 SuikerSpin DEEL I

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
CatBread

CatBread


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 20-08-10
Woonplaats : In de hemel, Ja ik ben jesus

SuikerSpin DEEL I Empty
BerichtOnderwerp: SuikerSpin DEEL I   SuikerSpin DEEL I Icon_minitimedi aug 31, 2010 8:04 pm

SuikerSpin is een verhaal Over hoe dat clamp aan zijn spinnen kant kwam.
Voor de duidelijkheid ik ben niet zoals clamp dus hou ik wel van dieren. Razz
En met veel onzekerheid presenteer ik het eerste deel van suiker spin (:



Het bos, Een prachtige plek waar bomen en planten groeien, En vooral iets wat een aantal schattige beestjes als hun terrein beschouwen. Oftewel is het een woord met 3 letters en een plek waar je nog nooit bent geweest en nooit zou willen gaan. Dat laatste gelde voor Clamp, Die duidelijk niet van dieren hield. Hun vacht was zacht, Zacht genoeg om er een jas van te maken. Dat was het... Voor de rest was er met een dier niet veel pret te beleven. Pak nou een hond. Je apporteert met hem de stok valt in het water, De hond gaat doodleuk zwemmen en haalt de stok, Dan ben je helemaal nat door dat rot beest dat zich wat zit droog te schudden. Maar stel nu dat het beest zelfs niet kan zwemmen. Dan verdrinkt het en moet je dode lichaam weer op gaan ruimen. Fijn is dat, Zo'n hond. Buiten een Filosoof was Clamp ook een Anti-Optimist. Hij bekeek alles, Let op mijn woorden, ALLES via de negatieve kant. Het probleem was dan ook dat hij over alles na dacht. Zoals dat als je een potlood slijpt het slijpsel perfect gekruld is, En de volgende stap was dan het omtoveren in iets negatie. 'Stel nu dat dat bakje slijpsel omvalt, en ik wil het weg blazen. Als het nou eens plat was kon dat makkelijk. Maar omdat het rond is draait het de verkeerde richting uit, Wat een rotzooi. Ik scherp mijn potlood wel met een mesje.' En zo ging dat altijd maar dor en door.
Op een gegeven dag in de middag stond hij dan toch werkelijk voor een boom van het bos. "Ik zal het ooit een keer moeten gezien hebben" Mompelde hij tegen zichzelf. De breekbare bruine blaadjes en andere takjes kraakten onder zijn voeten. Het was herfst, En Clamp werd zenuwachtig van de eikeltjes die naar beneden vielen. Zacht gefluit speelde een melodie, Het was duidelijk een dwarsfluit. Dat kon je meteen horen. Clamp had niet echt een doel dus verzette hij zijn pad op het geluid af. Het duurde lang voordat hij dichter kwam en het gefluit was oorverdovend luid.
Een meisje in een paarse kimono, lange lokken paars haar en uiteraard een dwars9fluit speelde uit volle macht met veel gezwaai en bewegingen. Clamp, Die haar werk wel bewonderde kwam langzaam dichterbij om het wilde meisje te keer te zien gaan. Plots stopte ze met spelen en draaide ze zich langzaam om naar Clamp. Ze had hem waarschijnlijk gezien. Clamp Wou zeggen dat het goed was, Of applaudiseren maar dat deed hij niet omdat het meisje hem voor was met praten. "Jij komt me bekend voor..." Zei ze en keek hem scherp aan. zdaegttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeee9LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL_?*///// <-- cool mijn kat heeft getypt xD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

SuikerSpin DEEL I Empty
BerichtOnderwerp: Re: SuikerSpin DEEL I   SuikerSpin DEEL I Icon_minitimedi aug 31, 2010 8:08 pm

Goed begin <3
Verder <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SuikerSpin DEEL I
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Blabla enzo :: Verhalen-
Ga naar: