DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new day of school

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:56 pm

Eve zuchtte, ze zat in het wiskunde lokaal haar sommen te maken. Alles lukte, Aangezien Akio nog niet aanwezig as. Die nacht, was om nooit te vergeten. Ze keek even om zich heen, Iedereen zat ijverig te werken. Niemand bleek het te weten, want elk meisje zat gewoon te schrijven en hing niet aan Eve's lip. Ze had geluk, ze was een van de 300 meisjes, Een van de 500 studenten die gewoon met Akio nar de disco was geweest, En ook nog eens had liggen flikflooien met hem. Ze grinnikte met een blosje op haar wangen en schreef haar moeilijke sommen en berekeningen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 8:46 pm

Yumiko werd meegesleurd door Master Akio, ja hij was duidelijk weer de oude. ''En jij dacht even leuk onder wiskunde uit te komen, hé'' gromde hij. Yumi die gewoon zowat over de vloer werd gezeuld zuchtte, ''Master Akio, hoe vaak heb ik niet gezegt dat ik me boeken ging halen'' zei ze mompelend. ''Jaja smoesjes, als het aan mij lag had ik je liever aan Haku gevoerd dan jouw in mijn les gehad te hebben, tegen Miss gonzales zeggen dat ze punttieten heeft was geen goede zet! En nu zitten!'' snauwde hij. Yumiko ging uiteindelijk zitten en negeerde de ogen die op haar waren gericht. Ze gromde wat binnensmonds. Ook master Akio ging zitten en zuchtte eventjes, ''Er is niets te zien dus aan het werk!'' zei hij chagerijnig. Ayano was één van die meisjes geweest die Yumiko bekeek maar ging daarna maar weer verder met haar sommen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 8:52 pm

Eve keek op. Haar hart sloeg een slag over, ze had even oogcontact en probeerde haar sommen te maken. Maarja.. dat lukte natuurlijk niet. Ze zuchtte, en keek even om zich heen. "Alisana.. He, Lies" Fluisterde ze, Alisana keek op, ze zat met haar telefoon te smsen, naar Marc natuurlijk. "Wat.." Zei ze en keek naar Eve. "Snap jij die sommen?" Vroeg ze, ze wist dat ze niet moest fluisteren en dat ze mogelijk er uit werd gestuurd zo dadelijk, maar dat kon haar eigenlijk niet zo schelen. Alisana zuchtte. "het is altijd hetzelfde he met jou. Je kan je nooit concentreren als Master Akio voor de klas staat" Eve kreeg een kleur. "Pf. Ik val tenminste niet op mensen die hun school nooit hebben afgemaakt" Zei Eve, daar bedoelde ze Marc mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:03 pm

Akio keek naar de 2 meiden en zuchtte, ''Thee erbij dames...'' zei hij sarcaistisch. ''Tenzij jullie willen dat Haku jullie thee komt brengen en er gezellig bij gaat zitten. Zo niet zal ik maar met je sommen bezig houden inplaats van over je ''vriendjes'' praten'' zei hij serieus. Met gisteren zou je hem echt niet herkennen hij was zo anders als hij voor de klas stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:07 pm

Eve werd herinnerd aan wat Akio had gezegd bij de gymzaal. 'gedraag je zoals de anderen in de klas' had hij haar toen gezegd. Eve zuchtte. "Ja meneer.." Zei ze zoals het hoorde en hield haar schriftje voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:50 pm

Master Akio keek tevrede naar Eve en richtte zich daarna op een jongen. ''Uit je neus eten doe je maar een andere les, jochie!'' gromde hij. ''Maar meneer ik...'' ''Haal die vinger nou maar uit je neus! Voordat ik Haku uit je neus laat eten begrepen!'' Haku was altijd een goed excuus want iedereen was bang voor hem aangezien hij zo aantastelijk is en hij gewoon eng was. Zlefs Akio vond hem afentoe wel eens beangstigd. Hij zuchtte even toen Haku de klas binnen kwam binnen gestormd. ''Master Akio! Master Akio!'' Akio keek Haku geirriteerd aan, ''Ja haku'' gromde hij. Haku hijgde, ''Er is een explosie geweest in het scheikunde lokaal!'' Akio trok zijn wenkbrouw op, ''Ik heb niets gehoord anders'' zei hij rustig. Opeens klonk er een harde knal. Haku kon in de toekomst kijken dat wisten sommige maar Haku maakte hier vaak misbruik van om de leiding in een klas te zijn. Akio gromde, ''Niet weer, die snotapen!'' Woedend stormde hij de klas uit, ''Jij heb de leiding verpest het niet!'' siste hij kwaad terwijl hij stampvoetend het lokaal verliet.
Haku greens breed, ''Oke jullie hebben het gehoord, ik heb de leiding'' zei hij trots. ''Dus aan het werk mijn lieve slachtoffertjes ik bedoel leerlingen'' Zijn stem was gewoon eng het gaf iedereen zowat de rillingen. Haku ging op een tafel zitten bij een paar jongens en glimlachtte charmant.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:53 pm

De jongens gingen spontaan aan het werk en keken Haku niet aan. "Meneer.. Ik.. ik snap dit niet" Zei Eve tenslotte en stak haar hand op. Eve snapte bijna nooit wat. En dit was de eerste keer dat iemand wat aan Haku vroeg. "Wat doe je" Siste Alisana, maar ze ging snel aan het werk toen Haku aan kwam lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 10:32 pm

Haku snoof en liep naar Eve toe, eigelijk was hij lichtjes verbaast dat Eve hem nu iets vroeg. ''Wat snap je niet'' zei hij dodelijk kalm en boog zich over het boek. Hij keek even naar achteren, ''Ja niet naar mijn kont kijken a.u.b'' zei hij eng. Yumiko rilde wie zou daar nou weer naar willen kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 10:58 pm

Eve grinnikte. "Dit.." Ze wees haar vinger op een van de moeilijkste sommen, niemand begreep het maar Eve was de enige die het lef had om het te vragen. Eigelijk kon het haar niet zo veel schelen, maar die man had toch een beetje aandacht nodig x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimezo aug 22, 2010 11:09 pm

Haku gromde, En bekeek de som. ''Jezus zeg, uhhmm vraag je me wat'' zei hij met een druppelhoofd. ''Kon je geen gezellig gesprek voeren ofzo'' zei hij droogjes. Waarna hij naar het bord liep en de som probeerde uitteleggen. Waardoor je het net weer niet kan snappen omdat zijn handschrift zo geweldig was >.<.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimema aug 23, 2010 10:49 pm

"Nee. ik wil gewoon de oplossing weten" Zei ze en zuchtte even. Ze maakte even oogcontact met Chad, die daarna weer snel aan het werk ging omdat hij zeker niet in contact wou raken met Haku, dat spelletje van hem zou hij nooit vergeten. Dat was gewoon een trauma.

Een meisje met haar haar voor haar ogen kwam de les binnenlopen. Ze was op blote voeten. "Haaai iedereen" Zei ze en stak haar hand op, daarna liep ze tegen een deurpost aan waardoor ze op de grond viel. Eve moest haar lach wel inhouden. "Dat is dat blinde meisje" Fluisterde ze tegen Alisana. Ze knikte onge-interesseerd en typte verder op haar mobieltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimema aug 23, 2010 11:21 pm

Haku keek het meisje met een druppelhoofd aan en hield haar overeind. ''Ga maar ergens zitten als je tenminste het kan vinden'' zei hij geirriteerd en liep weer verder naar het bord waar hij de uitleg erop schreef. Hij keek naar Eve, ''Lees de uitleg maar op het bord'' zei hij en keek vervolgens door het klaslokaal nouja eerder zaal. Hij zag Chad zitten en greens trots. ''Kijk kijk kijk, daar heb je chadje, snap je het een beetje liefje'' zei hij eng. Waarna hij een klap op zijn achterhoofd kreeg. Haku draaide zich om en wou hem afsnauwde maar deed zijn mond dicht toen Akio achter hem stond, hij was aardig zwart geworden van de rook en had zijn shirt uit en voor zijn mond geslagen om rook buiten te houden. Toen hij zijn shirt van zijn mond afhaalde keek hij Haku woest aan.

[Laatste bericht voor vandaag]
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimema aug 23, 2010 11:27 pm

Meisjes keken Akio verliefd aan, Eve kreeg een rood hoofd en een paar begonnen er te giechelen. Ze moest gelijk denken aan die nacht dat Akio zijn shirt uithad, Maar toch moest ze ditkeer blozen. Alisana merkte het op en deed haar mond open. "Houd je bek lies." Zei Eve met een serieus gezicht voordat ze maar ook iets kon zeggen. Alisana zuchtte verveeld en bekeek Akio even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:37 pm

Haku wierp een blik op zijn wasbordje en begon lichtjes te kwijlen waardoor hij nog een klap kreeg op zijn achterhoofd. ''Jij heb veel uit te leggen'' gromde Akio woest. Haku keek hem onschuldig aan, ''Wat moet ik uitleggen?'' vroeg hij poeslief. Akio pakte Haku's oor beet en trok hem het lokaal uit, ''Auw auw..auw Akio je doet me pijn!'' ''Master Akio voor jouw'' hoorde je hem nog woest zeggen. ''Jij had godverredomme het lokaal niet moeten laten ontploffen'' ''Maar'' ''Geen smoesjes! Haku ik ben het echt zat dat je ongelukken maakt om alleen maar voor de klas te staan!'' gromde Akio woest. Je hoorde niets in het klas lokaal wat Haku zei maar je hoorde daarna wel een hoorde plets. De deur van de klas ging weer openen en Akio schopte Haku weer naar binnen. ''Nou!! Ga les geven!!'' Haku slikte en keek naar het bord, Haku had een rode hand op zijn gezicht. ''Is er iets Haku?'' zei Akio vals. en sloeg zijn armen over elkaar, en nee Akio had nog steeds geen shirt aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:41 pm

Sauri greens. Ze had het niet gezien, maar wel gehoord aangezien ze nog voor de deur lag. Ze wreef over haar hoofd. "Pff. waarom zijn de deurposten hier vn hout" Mokte ze en stond op. "Kan iemand mij helpen.." Miepte ze en keek schudlig naar beneden, ook al kon ze de grond niet zien. Eve zuchtte en stond op. Ze liep naar het blinde meisje toe en pakte voorzichtig haar arm vast. "Kom maar" Zei ze liefjes en hielp haar de trap op, naar haar plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:52 pm

Haku keek Master Akio beledigd aan, ''Het is omdat u mijn....'' abrupt hield hij zijn mond dicht. Akio daarin tegen keek hem alleen fel aan, ''mijn wat!'' siste hij kwaad. ''Uhm uhm collega'' piepte hij snel. Akio gromde lichtjes en keek naar de klok, nog maar 10 minuten, gelukkig maar want Akio wou echt gaan douche. Haku slikte toen Akio naar zijn bureau liep en daar noncholant ging zitten. ''Aan het werk, genoeg gelummeld, jullie verspillen kostbare wiskunde tijd!'' zei hij. Hij keek naar Haku die maakte dat hij weg kwam, Akio kon hem wel afschieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:55 pm

Eve grinnikte. "Ik ben Sauri, en jij...?" Werd ze onderbroken, het blinde meisje met haar haar voor haar ogen sprak haar aan. "Eve. Evaline Morgan. maar zeg maar gewoon Eve" Zei ze en stak haar hand uit, maar Sauri bleek het niet te zien. "Ohja.." Zei Eve met een druppelhoofd en zuchtte. "Fijn je te ontmoeten, Sauri" Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:15 pm

Akio zuchtte even en keek verveeld naar de klok. Hij stond weer op en ging een rondje lopen om te kijken waar iedereen was en om mensen te helpen die het niet snapte. Uiteindelijk ging de bel. verlossing ging er door het hoofd van Akio. ''Oke iedereen, pak je spullen en het lokaal uit voordat ik je het lokaal uitsmijt en dat willen jullie niet dus tempo!'' Yumiko zuchtte en pakte haar spullen in, nouja inpakken ze smeet het gewoon in haar tas en liep het lokaal uit. Ayano daarin tegen deed heel rustig aan en deed alles keurig en netjes op volgorde. Akio keek haar vernietig aan... ''Ayano schiet op!'' Ayano zuchtte even. ''Geduld is een schone zaak meneer, daarom bent u nu ook zo vies'' zei ze kalm en verliet het lokaal voordat Akio haar een uitbrander kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:18 pm

Eve was als gewoonlijk weer als laatste. Rustig pakte ze haar spullen in. Even wierp ze een blik naar Akio, en glimlachtte. Hij wist wat ze daarmee bedoelde. Sauri was zelfstandig het lokaal uitgegaan, ze kon het wel vinden zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:52 pm

Akio knikte haar na even toe en toen Eve ook het lokaal uitwas sloot hij af. Hij deed de lichten uit en de deur opslot. De lessen zakten erop voor vandaag voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:53 pm

[topic uit, of verder? -wbw-]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 8:58 pm

[topic uit aangezien Akio gaat douche >__
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitimedi aug 24, 2010 9:14 pm

[ok xD topic gesloten.]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A new day of school Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day of school   A new day of school Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new day of school
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: De lokalen :: Wiskunde lokaal-
Ga naar: