DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Party hard!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:16 pm

Zoals Akio haar had gevraagd stond Eve om 9 uur, in de hal van de school te wachten. Ze zag er feestig uit, ze had een niet te druk jurkje, en een niet te saai jurkje perfect voor een doorsnee discofeestje aan, met daaronder hoge zwarte pumps. Ze zag er goed uit, en niet te overdreven. Haar haar zat zoals gewoonlijk maar toch was het anders. Ze wachtte geduldig totdat Master Akio zou komen.

((Deze jurk :3
http://www.missguided.co.uk/images/Candice%20back.jpg ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:25 pm

In een simpele witte blouse en een zwarte broek liep hij noncholant met zijn handen in zijn zakken naar Eve, hij zag er niet erg anders uit, hij had alleen een blouse aan getrokken dat was alles. ''Je ziet er goed uit'' zei hij tegen haar alsof het een hele gewone dag was. Hij glimlachtte charmant en pakte haar hand en drukte er een vlug kusje op, ''Madam'' zei hij charmant en stak zijn arm uit. ''Klaar om te gaan'' zei hij kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:30 pm

Eve kreeg een kleurtje en grinnikte. "Dankje, jij ook" Zei ze voorzichtig en dacht even na. Ze keek hem even aan, haar ogen spraken echt woorden nu ze zo mooi was opgemaakt. "Zullen we maar gaan dan?" vroeg ze en glimlachtte liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:50 pm

Akio knikte en pakte haar hand vast, ''We gaan in style, lopen is niet goed voor mijn imago'' zei hij met een grijnsje. Toen ze buiten het school terrein waren stond er een zwarte mercedes in een parkeervak. De auto lichtte helderde op toen Akio op een knopje drukte op de auto sleutel. Hij deed de deur openen, ''Na u''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:51 pm

Eve keek met een gelukkige lach naar hun handen. Ze keek met grote ogen naar de mercedes. "Wauw.. en dan kom ik met me oude roestbak die ik voor mijn rijbewijs heb gekregen" Zei ze, ze opende de deur van de mercedes en stapte in. Eve voelde zich blij, ze zat bij een leraar in de auto en was op weg naar de disco alsof ze beste vrienden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:59 pm

Akio deed de deur dicht en ging zelf achter het stuur zitten, ''Achja, je moet je erfenis aan iets uitgeven'' zei hij met een grijnsje. Hij starte de auto en reed naar de disco, de radio was ook aan gesprongen, Qmusic stond nu een te draaien in de auto. Uiteindelijk waren ze er. Hij haalde de auto uit het slot en deed vervolgens de deur van Eve openen. ''Dames voor'' zei hij charmant.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:16 pm

Terwijl de radio aan stond zat Eve luidkeels mee te zingen, het klonk helder en mooi. Toen Ze stilstonden was Akio uitgestapt, en had de deur voor haar open gedaan. "Bedankt" Zei ze overblij en stapte uit alsof ze een diva was. Ze bekeek het gebouw, het was niet veel speciaals maar bij disco's moest je toch echt binnen kijken om versteld te staan. Voorzichtig pakte ze de hand vast van Akio, zonder hem aan te kijken. Misschien vond hij het wel helemaal niet goed..?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:39 pm

Akio kneep eventjes in haar hand dat hij het goed vond. ''Nou laten we dan maar gaan'' zei hij kalmpjes. Hij begroette de uitsmijter, die hem blijkbaar ook herkende, ze hadden even wat gebabbeld en mochten gratis naar binnen. ''Kijk zo doe je dat'' zei hij met een glimlachje en liep naar binnen, ''Wauw het is veranderd sinds mijn laatste schooljaren zeg''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:44 pm

Eve's hart sloeg een slag over. Ze grinnikte, Ze herkende het heir, ze ging wekelijks naar de disco om flink wat te drinken en uit haar dak te gaan. "En hoe voelt dat nou, om als een oude man opeens weer de disco in te stappen" Grapte ze en keek hem onschudlig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:02 pm

Akio grinnikte, ''Ik voel me beledigd'' ''Ik ging toen ik nog op school zat zoals jij elke dag hier heen, dat is iets van 5 jaar terug'' ''En zo oud ben ik nou toch ook weer niet'' zei hij. ''Of val jij op hele oude mannen'' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:05 pm

Eve kreeg een blosje. "Stiekem wel, ik val op 60 plus" Zei ze met haar tong naar buiten gestoken. Ze keek naar de bar. "Zullen we wat drinken? :3" vroeg ze en liep al naar de bar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:55 pm

Akio trok zijn wenkbrouw op, ''Uhmm dan ben ik bang dat ik je teleur moet stellen ben 59'' grapte hij. Hij knikte, ''Natturlijk, ik betaal'' zei hij en samen liepen ze naar de bar waar ze gingen zitten. ''Een biertje voor mij en voor deze dame een...'' hij keek naar Eve, ''Wat wil je drinken?'' vroeg hij met een charmant glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:00 pm

Eve dacht na. "Malibu :'3" Zei ze, met een vinger aan haar lip alsof ze nadacht. ze vond het puur erg lekker. ze keek naar de ober die een glas bier en een glas Pure malibu neerzette. "Dankje" Zei Eve vriendelijk en zette haar lippen tegen het glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:14 pm

Akio greens. ''Je bent toch niet verslaafd hé zoals dat kleine meisje, hoe heten ze nou, owja Yumiko sayaka ofzoiets'' Hij nam een slok van zijn bier en likte zijn lippen af. ''Heerlijk'' zei hij met een glimlachje die zeldzaam was.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:19 pm

Eve schudde haar hoofd. "Nee.. en jij bent toch niet verslaafd aan bier he" Zei ze en keek hem onschuldig aan. Ze dronk wat van haar Malibu en bekeek hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:21 pm

Akio schudde zijn hoofd, ''Ik ben verslaafd aan leerlingen pesten, dat is mijn werk dus daarom vind ik het ook zo geweldig'' zei hij serieus. Hij keek naar de drukke dans vloer en sloeg zijn bier achterover, ''Nou laten we maar een dansje wagen'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:33 pm

Eve dronk haar Malibu op en knikte. "Kom!" Ze pakte zijn hand vast en trok hem zowat van het krukje af. Toen ze op de dansvloer stond begon ze te dansen, gevolgd door Akio wat er Cute uitzag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:45 pm

Akio dansde een beetje mee maar doordat hij het al 5 jaar niet meer had gedaan zag het er grappig uit. hij deed hele andere discobewengingen dan andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:48 pm

"Het lukt niet echt he" Lachtte Eve en bekeek hoe Akio danste. "Een beetje 20tiger moet kunnen dansen!" Zei ze en prikte hem in zijn zij, Ze gingen echt met elkaar om alsof ze beste vrienden waren ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:59 pm

Akio grinnikte, ''Ik maak alleen de bewegingen van 5 jaar geleden'' zei hij op rustig toon. Hij prikte Eve in haar buik omdat hij wist dat ze een litteken had in haar zij dus daar prikte hij liever niet. ''Ik kan wel dansen alleen niet goed, 5 jaar geleden ging het veel beter'' zei hij met een licht grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:06 pm

Eve bedekte haar buik en grinnikte. Ze pakte zijn handen vast, Teach me then" Zei ze en glimlachtte even. ze kon het nog steeds niet geloven, met een leraar naar de disco xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:26 pm

Akio grinnikte, ''Dat doen we wel als je ouder ben'' grapte hij en gaf haar een lichte aai door haar haar zodat het niet in de war zat. Hij wou wel iets anders doen maar dat kon hij gewoon niet, hij was de leraar en zij de leerling en mischien herkende iemand hem hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:30 pm

Eve glimlachtte liefjes en sloot haar ogen even. "Hoezo.. ouder" Vroeg ze aan hem en keek hem weer aan. "Het zijn zeker van die walsbewegingen, en je bent bang dat je gezien word he" Zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 7:12 pm

Akio greens, ''Nee maar het ziet er nu gewoon belachelijk uit, zeker nu andere het niet meer dan'' verzekerde hij haar. ''Dus mischien als je ouder bent zoals ik zal je dat ook mee maken en dan begrijp je het wel'' zei hij met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitimedo aug 19, 2010 7:16 pm

Eve hield haar hoofd schuin. "Zeg.. zullen we een wedstrijdje doen >:3" Zei ze met een evil face en wees naar de bar. Ze liet zijn handen los, en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Party hard! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party hard!   Party hard! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party hard!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WE GONNA PARTY CAUZ IT'S YOUR BDAY!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: De grote stad :: De disco-
Ga naar: