DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 First P.E Lesson

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:38 am

[Als jij vertrouwens persoon zou zijn en iemand zo zo reageren en die heeft zo'n verleden? zou jij je dan niet willen weten wat die gene wou zeggen xd]

Akio knikte, ''Beloofd en het blijft tussen ons dat weet je ondertussen wel.'' Rustig wachtte Akio af wat ze zou zeggen. Je wist maar nooit, na zoveel jaren zou er van alles nog bij kunnen er zijn ook vakanties geweest, je kon het nooit weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 10:46 am

Eve wachtte even. "Ik denk. Dat.. Ik u leuk vind" Zei ze en verborg haar gezicht in haar handen. Even viel er een korte stilte. "Gestoord toch" Ze Lachtte spottend en met een benauwde glimlach ontweek ze zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:06 pm

Akio trok zijn wenkbrouw op, sinds wanneer vond een leerling hem leuk, dat was niet de bedoeling. ''Ik voel me gevleid echt waar en ik vind je ook erg aardig maar een relatie zal er niet in zitten, ik bedoel. Een leraar en een leerling... Ik kan ontslagen worden als ze er achter komen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:12 pm

Eve zuchtte. "Ik weet het meneer.. Daar ben ik echt wel bewust van" Zei ze, ze wist gewoon dat hij dit ging zeggen. Ja wat wou je ook. Op een school met alleen maar gare jongens, en een leuke leraar. "Sorry.." Zei ze en ontweek zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:15 pm

Akio trok haar lichtjes tegen zich aan, ''Het geef niet, ik snap het denk ik wel'' zei hij met een charmant glimlachje. ''Ik hoop niet dat ik je heb gekwets maar ik kan niet anders, dit is een geweldige baan met leuke leerlingen zoals jij en die wil ik liever niet kwijt, snap je'' hij glimlachtte en haalde zijn hand door haar haar waardoor het in de war zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:18 pm

Eve glimlachtte. Je snapt zeker wel wat ze in hem zag, bij haar was hij gewoon.. zo anders. "Ik snap het" Eigenlijk durfde ze niet te bewegen, als ze iemand leuk vond, was ze net een bange kip. Maar toch probeerde ze het. Ze omhelde hem en grinnikte. "U bent echt aardig" Zei ze met een ':3' Face en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 1:44 pm

Nicole
Akio grinnikte kort. ''Ik ben blij dat je het snapt'' Hij fronste toen ze zei dat ze hem aardig vond, ''Dat ben ik alleen voor jouw dan als we alleen zijn, anders krijg ik een kudde wilde stieren achter me aan'' bedoeld op meisjes uit zijn klas. ''Ik word betaald op bot te zijn'' zei hij met een grijnsje, ''Maar chagerijnig zijn heb ik van Haku, de gast moet dood'' zei hij droogjes, ''Ik mag hem niet...''

Jenni
Eve schoot zowat in de lach toen hij zei dat hij betaald werd om bot te doen. "Maar dat is niet altijd leuk" Zei ze. Toen Hij over Haku vertelde, snoof ze. "Pff. ik ken wel iemad die hem kan vermoorden hoor. alleen weet hij het zelf nog niet, dat hij dat meisje heeft vermorod" Mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 2:01 pm

Nicole
''Ow jawel hoor, het is erg leuk om kindertjes aan het huilen te maken'' zei hij droogjes. ''Ik bedoel maar, snoep stelen is toch ook leuk :3'' zei hij met een grijnsje, En JA hij was erg.

Jenni
Eve schoot in de lach. Eigenlijk zaten ze hier nu best lang. "Uhm.. Zullen we dan maar weer naar de les gaan.. Uw 'kindertjes' wachten op u" Ze maakte met haar handen aanhalingstekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 3:19 pm

Nicole
Akio grinnikte ''Ze zullen me echt heel erg gemist hebben'' zei hij en rechtte zijn rug. Langzaam stond hij op, ''Ik ga eerst en jij komt over 2 minuten ok'e, anders gaan de leerlingen iets denken'' hij knipoogde en liep naar de gymzaal, Hij was weer in zijn normale chagrijnige vorm. ''Oké stelletje honden genoeg gedweild op de vloer hij is nu wel schoon genoeg'' Hij keek naar Haku die zijn zeis zat te slijpen. ''Jij doet ook niets hè''' Haku grinnikte droogjes, ''Ik zit in me neus te eten nu goed'' ''uhhm dat zou dan het eerste nuttigste zijn van je hele leven'' Haku snoof en Akio richtte zich weer op de klas. ''Oké mensen genoeg, jullie gaan jullie maar omkleden'' ''OPSCHIETEN!!!'' gromde hij en de leerlingen vluchtte naar hun kleedkamers.

Jenni
Eve kwam snel uit de jongenskleedkamer, ze deed alsof ze uitgeput was maar natuurlijk was ze dat niet. Ze glimlachte toen ze Chad zag lopen, die bijna direct naar haar toe rende. "Alles goed Eve?" Vroeg Chad en bekeek haar. "Kan niet beter" Zei Eve met en brede glimlach en knikte even. Ze liep naar de meisjes kleedkamer waar ze gelijk hartelijk werd ontvangen door haar vriendengroepje, die bijna precies hetzelfde waren als haar. "Wat hebben jullie gedaaaaan? :3" Vroeg een van de meiden en bekeek haar aandachtig. Haar haren die door de war waren vielen erg op. "JULLIE HEBBEN GEZOEND HE!?" Gilde ene van de meisjes en trok aan Eve's arm. "Uhm.. Nee.." Zei Eve zo droog mogelijk en begon haar shirt uit te trekken, Waarna ze gelijk weer werd gestalkt door een ander. "Jullie hebben.." "Nee ook dat niet >__>" Zei Eve geïrriteerd en trok haar shirt aan nadat ze deo had gespoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 3:50 pm

Nicole
Akio en Haku waren aan het praten over dat hij de klas had laten moeten werken inplaats van zijn zeis een beurt te geven. Akio snoof, ''Ik heb ook niets aan jouw!'' ''Je went er wel aan Akio'' zei haku droogjes. Akio gromde en gaf hem een bitchklap en liep weg recht naar de meidenkleedkamer en gooide de deur openen. Hij kreeg een druppelhoofd toen hij zag dat hij de meidenkleedkamer in was inplaats die van de jongens. Hij kuchtte wat ongemakkelijk. ''Ahum.. goed gedaan meiden MAAR SCHIET OP!!'' En stormde weer naar buiten waar Haku lachend op de grond rolde. Akio gromde, ''Als je niet binnen 5 seconde verdwijnt laat ik je zeis iets doen wat jij niet gaat overleven!'' Haku sprong op en deed zijn hand op zijn hoofd. ''Aye captain'' Vervolgens rende hij weg.

Jenni
Een paar meiden stonden nog in hun ondergoed, en toen de deur open zwaaide stonden ze te gillen. "MASTER AKIO!" HENTAI!" Eve had nog wel haar shirt aan, maar stond nog in har onderbroek. Ze hield haar broek vaar haar, ook al bedekte het niet echt veel aangezien het een hotpants was. "Jeez.." Mopperde ze en trok snel haar broek aan, gevolgd door haar kousen die tot over haar knieen reikte.

((Hentai = viezerik in japans. maar dat wist je waarscheinlijk vast wel xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 4:12 pm

Nicole
Akio zat alweer in de jongenskleedkamer, de jongens lulde over van alles en nog wat een ander groepje zat door een sleutelgat naar de meidenkleedkamer te kijken. Akio gromde, ''Kleed je om want ik doe over 5 minuten de deur opslot ben je hier nog in dan mag je vannacht bij de ratten slapen, ow en uhmm Haku zou het ook erg gezellig vinden'' zei hij met een grijns, niet iedereen wist dat Haku homo was omdat je als je naar hem keek niet zo denken dat hij Gay is maar aan zijn gedraag bij de jongens waar hij al zijn charmes in de strijd gooide kwamen er toch wat mensen achter.

Jenni
Eve zag dat er ogen door het sleutelgat gluurde. Ze liep op de deur af, en het kon haar geen reet schelen of ze in hun blote zaakje stonden maar ze deed de deur gewoon open. "Leuk hè, meiden gluren" Zei ze fel en trok Een van de jongens omhoog aan hun kraag. Zowat elke jongen was bijna bang voor Eve, omdat ze een grote mond had en niet bang was om een nagel te breken. Ze keek hem aan. "Hebben jullie Master Akio niet gehoord, ga je omkleden Pervert" De jongen knikte hevig, en draaide zich meteen om, hij ging druk in de weer met zijn broek. Even wierp Eve een blik op Akio, maar die was te druk bezig met het commanderen van zijn 'slaafjes'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 4:51 pm

Nicole
Akio bekeek Eve rustig. ''Ga opschieten eve, over 4 minuten en 40 seconde, nee 38 seconde ga ik de deur sluiten'' zei hij met een grijnsje, ''36,35,34,33,32'' telde hij zo een tijdje af.
Yumiko was ondertussen ook aangekleed en deed haar haren even opnieuw.

Jenni
Eve knikte. "Ja Master Akio.." Mompelde ze en wierp nog even een blik naar de jongen, die opeens zijn broek wel heel erg interessant vond.
Ze draide zich om en liep naar de spiegel, haar haar zag er nu wel heer erg uit. Ze griste een haarlakbus uit haar tas en begon druk in de weer, Ja, met zo'n kapsel moest je het wel in model houden. Sommige meisjes snape gewoon niet hoe ze dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 5:21 pm

Nicole
Akio zuchtte even en stond op, ''Binnen 2 minuten staan jullie buiten'' gromde hij. ''maar net hadden we nog 4 minuten'' ''ik heb me bedacht'' zei Akio met een grijnsje en liep de kleedkamer uit.

Yumiko daarin tegen was allang klaar en hoestte wat van de haarlak, ''Jezus, je heb astma en je spuit een hele bus in je haar, wauw ik stik zelfs'' zei ze droogjes terwijl ze deed alsof ze stikte. Iemand achter haar die het erg schattig vond tilde haar op en begon haar als een teddybeer te knuffelen.

Jenni
"Daarom hij ik mijn shirt ook voor m'n mond en neus" Mompelde ze en borg de bus weer op. Ze deed haar blokjestas op haar rug en liep de kleedkamers uit, Als eerste stond ze buiten, wat haar bedoeling ook was, Dan kon ze tenminste nog een pratje starten met haar 'lievelings leraar'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 5:44 pm

Nicole
Akio stond nonchalant tegen de muur aan en keek even naar Eve en knikte naar haar, ''Nog 1 minuut jongens'' riep hij naar de deur een paar jongens stormde meteen de kleedkamer uit.
''Dat kan ook'' zei hij kalmpjes. ''Nog 30 seconde'' ''Nee wacht ik ben nog niet klaar'' piepte een jongen. ''Pech jochie'' Akio deed de deur dicht en draaide hem op slot, je hoor de jongen gillen en slaan op de deur, ''MASTER AKIO LET ME OUT!'' ''Nee blijf jij maar lekker bij Haku vind hij vast fijn'' ''Nee doe me dat niet aan'' je hoorde een andere stem iets zeggen, ''wat zou ik je dan aan doen?'' de jongen begon te gillen en de deur vloog er zowat uit, ''laat me eruit help'' een paar nagels kraste in de deur. ''Let's play'' hoorde de andere stem zeggen.

Jenni
Een rilling liep over Eve's rug. "Master Akio, moet dat echt zo.. ik bedoel.. Haku is.. nogal, uhm.. aantastelijk en zo" Zei ze en bekeek haar nagels. Ze werd aan haar tas getrokken door Chad. "Geen Praatjes met je liefje Eve" Riep Chad net iets te hard, Eve viel zowat achterover en zwaaide haar armen in de lucht. "CHAD LAAT ME ONMIDDELLIJK LOS >o<" Gilde ze en trapte met haar benen en armen in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 6:05 pm

Nicole
Akio grinnikte eventjes, ''Ja dit moet dan schiet hij de volgende keer wel op'' zei hij met een licht grijnsje. Hij keek chad dodelijk aan, ''Zet haar neer, onmiddelijk'' gromde hij. ''En als zover ben mag je wat push up's doen, 50 keer met Haku op je rug... in de aula!'' Haku stond gelijk achter Chad met een grijnsje. ''Oeww, leuk spelletje'' ''Haku hou je in a.u.b, daar mee bedoel ik uhmm'' hij kuchte wat ongemakkelijk, ''je weet best wat ik bedoel!'' Haku gromde, ''Ja hoor maar de volgende keer dat ik dat doe...'' Akio grinnikte, ''Goed maar alleen als deze jongenman het nog eens waagt maar nu...''
''Naar de aula!'' Haku grijnsde, ''Kom maar mee, liefje'' zei hij met een brede grijns en pakte zijn pols beet.

[i]Jenni[\i]
((OMG GAYHEID))
Chad keek Eve pissig aan. "Je hebt geluk dat je een van de 500 studenten bent die hij aardig vind" Siste hij, maar hield zich stil toen Haku zijn pols beetpakte. "Save me" Jammerde hij en pakte Eve's Shirt vast, Eve trok zich los. "Wat voor een vriendin ben jij" Mopperde Chad en liet zich hopeloos meetrekken door Haku. "HELP ME" Gilde hij nog, maar Eve negeerde het. "Dat was een goeie" Lachtte Eve en keek Akio voor een minuut aan, Akio was zo anders, anders dan de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 6:28 pm

Nicole
Yumiko liep de kleedkamer uit en zag hoe Haku, chad mee sleurde. ''Wauw die hebben er zin in'' grapte ze, ze liep achter hun aan met haar handen op haar hoofd.

Akio grinnikte, ''Je weet ondertussen wel hoe ik mijn leerlingen zie'' zei hij met een grijnsje. ''Ik ga de meidenkleedkamer dichtdoen en dan ga ik maar eens kijken in de aula, Haku met een jongen kan nooit lang goed gaan''

Jenni
Eve knikte. "Is goed.. ik zie u.. in de les dan maar?" Zei ze en liep achter Yumi aan, Ze wou echt serieus zien hoe dat ging aflopen met Haku en Chad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
Nicole
Special member
Special member
Nicole


Aantal berichten : 872
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:23 pm

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





First P.E Lesson - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: First P.E Lesson   First P.E Lesson - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First P.E Lesson
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Locatie's :: Agent High :: De gymzaal-
Ga naar: