DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Manga: DNAngel

Ga naar beneden 

Welke Manga/Anime moet ik een referencie schrijven?
Deathnote
Manga: DNAngel I_vote_lcap50%Manga: DNAngel I_vote_rcap
 50% [ 2 ]
Chugo chara
Manga: DNAngel I_vote_lcap50%Manga: DNAngel I_vote_rcap
 50% [ 2 ]
Rozen Maiden
Manga: DNAngel I_vote_lcap0%Manga: DNAngel I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ah! My goddes
Manga: DNAngel I_vote_lcap0%Manga: DNAngel I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Manga: DNAngel Empty
BerichtOnderwerp: Manga: DNAngel   Manga: DNAngel Icon_minitimema aug 16, 2010 1:15 pm

Manga: DNAngel
Manga: DNAngel Dnangel8

Deze manga verslaafde komt even een info geven over DNAngel: Een vrij onbekende manga/Anime. In japan is het op de buis te zien, en in elke comicstore te koop. In Nederland is het maar in een paar comicstores te koop, en nog lang niet alle delen. Natuurlijk, DNAngel is niet populair genoeg om het op de nederlandse buis uit te zenden, terwijl het zo'n mega awesome Anime is.

x. Ik liep laatst in de bieb, en toen kwam mirjam, de persoon bij wie ik drie weken logeer, aan met een klein pocketboekje. Ik zag dat het DNAngel was, maar ik kende het niet, toch flipte ik gelijk door, ZE HADDEN GEWOON MANGA IN DE BIEB.
Dus. Volgende dag kom ik erachter dat ik deel drie heb gekozen. Wij terug naar de bieb; gelijk de hele serie geleend, toen was ik geljk verslaafd xD

x. Een week later begon ik me af te vragen of er ook een Anime van DNAngel te vinden was; en ja hoor, op Animefreak.tv kan je alle afleveringen zien. ik gelijk als een verslaafde achter die pc gaan zitten; uiteindelijk heb ik maar 1 aflevering gekeken. Maar dat komt nog wel.

x. Waar gaat DNAngel over?

Daisuke Niwa is een doorsnee tiener, tot zijn 14de verjaardag. hij probeert zijn liefde te verklaren aan het meisje van zijn dromen: maar faalt. Plotseling, als hij over dit meisje denkt, veranderd hij in de legendarische Phantom Thief, beter bekend als Dark Mousy. Daisuke's moeder, DIe hier van de hoogte op is, laat Daisuke alsmaar in Dark veranderen om Dure kunstwerken en standbeelden uit musea te stelen, met een reden waar Daisuke maar niet achter komt. Als het verhaal zich verdr afspeelt, leert hij waarom, en over zijn klasgenoot die over dezelfde krachten beschikt.
(Ik weet dat dit niet perfect nederlands is, maar ik heb dit volledig zelf vertaald uit het engels.)

Site waar je de volledige Manga kan lezen:

http://www.mangareader.net/

Site waar je de volledige Anime kan kijken:

http://animefreak.tv/

(Om ondertiteling te krijgen moet je boven het videokader op 'english subbed mirror' klikken.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik vind het erg leuk om deze referencies te schrijven, ik zou het dus erg waarderen als jullie zouden stemmen voor een nieuwe referencie.
Alvast bedankt,

Admin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
 
Manga: DNAngel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Blabla enzo :: Anime/Manga-
Ga naar: