DeathRoulette
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DeathRoulette

There's a murderer in our middle..
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Standaard regels voor het forum en de Roleplay

Ga naar beneden 
AuteurBericht
iMental.
Awesome Admin
Awesome Admin
iMental.


Aantal berichten : 3374
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : jemoeder

Standaard regels voor het forum en de Roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Standaard regels voor het forum en de Roleplay   Standaard regels voor het forum en de Roleplay Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:59 pm

Voordat je de regels doorleest, wil ik eventjes wat kwijt. Ik neem mijn werk als beheerder serieus. Denk dus niet dat je een uitzondering bent omdat we vrienden zijn.

~Algemene regels voor het forum~

Hoi! Leuk dat je op Deathroulette bent, Voormalig HotelleMiracle. Een site gemaakt voor roleplay. Maar er zijn ook minder leuke dingen; De regels. Lees het even door, ik zou het fijn vinden als je je er ook aan houdt.

x. Er word niet gescholden op het forum. overtreding hiervan resulteert in een waarschuwing.

x. Geen seksueel onaccepteerbare afbeeldingen op het forum. Overtreding hiervan resulteert in een waarschuwing.

x. Geen spam! Er is een speciaal forum voor gemaakt in Blabla enzo. Overtreding hiervan resulteert in een waarschuwing.

x. Er bestaat iets als Art Theft. dat is het kopieren van andermans kunstwerken, verhalen of gedichten. Stelen dus! Niet doen. verhalen en tekeningen moeten origineel en van jezelf zijn. Zie ik het toch, Dan kun je gebant worden voor drie dagen.

x. Ga elkaar niet afkatten of uitschelden omdat hij/of zij op jongetjes valt, emo is, of pindakaas niet lust, het is discriminatie. Zie ik het toch, dan word je zowieso gebant voor 3 dagen.

x. Als je drie waarschuwingen hebt, word je gebant voor 3 dagen. Ben je drie keer gebant, dan word je gebant voor twee weken. heb je dan nog niet je lesje geleerd, kan je het roleplayen vergeten.


~Algemene regels voor het Roleplayen~

Op Deathroulette word natuurlijk ge-roleplayed. Maar om ruzies te voorkomen, zijn er ook regels aan gebonden. Lees ze even door, dan weet je zeker dat je geen overtreding maakt Wink

x.JE POST PAS ALS JE MIJN GOEDKEURING HEBT. Met uitzondering voor gebruikers met Auto-accept. Meer info over auto-accept vind je onder de topic 'Auto-accept'

x.Geen sex of discriminatie tijdens de roleplay! Zie ik dit toch, resulteert het in een ban van 3 dagen.

x. Geen God-moding. De volgende dingen vallen onder god-moding:
1.Onsterfelijkheid.
2.Andere HOOFDPERSONAGES doden.
3.Anderen ongenezelijk ziek maken.
4. Krachten die niet zijn af te weren.
5.Andere mensen besturen.
Zie ik dit toch, word je gebant. 3 dagen, zoals al het anderen.

x.Geen one-liners.
One liners zijn zinnen die geen vaart in het verhaal brengen.
Bijvoorbeeld':
Speler 1 schrijft: Alexander zag lara en liep naar haar toe.

x. Geen dubbele dingen posten!
Dit is irritant en vervelend!
Bijvoorbeeld:
Speler 1 schrijft: Ik liep naar haar toe. "Oi, alles goed?" Vroeg ik en glimlachtte.
Speler 2 schrijft: Hij liep naar me toe. 'Oi, alles goed?' Vroeg hij en hij glimlachtte. Ik glimlachtte terug en knikte.

x. Geen andere mensen besturen! Dit is vervelend voor de ander.

x.Post je iets buiten de roleplay, dan doe je dat tussen haakjes of iets wat daar op lijkt. Als we maar kunnen zien dat het niet bij de roleplay hoort.


Ik zou het erg fijn vinden als de regels worden gevolgd!

Bedankt, groetjes, Admin.

(Missen er nog regels, hoor ik het graag Via PM.)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://deathroulette.actieforum.com
 
Standaard regels voor het forum en de Roleplay
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bezoek voor Eve~
» Stel jezelf even voor
» Bezoek voor Joey..
» Vragen voor Niet-leden
» Het 8ste uur _ voor de redactie van 'DE JOEPIE'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DeathRoulette :: Voordat je begint :: Regels enzo-
Ga naar: